Fes-te soci

Condiciones generals per a ser soci del nostre club:

Descarrega’t la fitxa del soci i emplena-la:

• Envia-la per email: aeroclubvdt@gmail.com
    • O entrega-la en mà al camp (algun membre de la Junta directiva)

Hauràs d’esperar l’acceptació de la teva sol·licitud, ja que tenim un límit de places. Ens posarem en contacte amb tu per a informar-te de l’estat de la mateixa, i si és acceptada, comunicar-te el compte bancari on hauràs de fer la transferència o l’ingrés, sense oblidar-te fer constar el teu nom i cognoms.

A partir de la inscripció com a soci, pagada la matrícula sencera o la meitat, més la part d’anualitat corresponent, els pagaments a l’Aeroclub s’han de domiciliar per a anys successius. Pots descarregar el full d’autorització i fer-nos-el arribar.

Quota d’inscripció:
260€ = Majors de 18 anys (Es podrà fraccionar en dos pagaments)
130€ = Menors de 18 anys.
Si has fraccionat la quota, el segon termini l’hauràs d’abonar l’1 de juliol del següent any amb transferència o ingrés en compte.

Quota anual:
140€ = General
80€ = Menors de 18 anys
80€ = Col·laborador
Es carregarà en compte, cada any, a finals del mes de gener.

La quota del primer any, es calcularà dividint entre 12 la quota anual i multiplicant-la pel nombre de mesos que manquin fins final d’any i s’haurà d’abonar en el moment de l’alta.
Ex.: Alta en 10-9-2020  –> 12 – 9 = 3 x 12€ = 36€

Assegurances:
El club té una assegurança contractada per els vols que es practiquin dins del nostre camp, però si tens la intenció d’actuar en competicions, hauràs de dir-nos-ho per tal de que et sol·licitem alguna de les llicències federatives, ja que inclouen assegurança de responsabilitat civil. No obstant, recomanem com a mínim estar en possessió de la llicència FAC autonòmica (50€), ja que aquest òrgan és el que dóna suport als clubs i d’aquesta manera financem les seves activitats alhora que obtenim una millor resposta per la seva part.

Benvingut al nostre club